Založ si blog

Ešte v perinách

Ráno ma zase zobudilo Slnko, ako nakoniec stále v poslednej dobe, ale nie to na oblohe, lež to moje, niekoľkomesačné.

Chvíľu som ešte ležala v posteli, vysporiadajúc sa s dožadovaním maloletého a snažiac sa čo najviac predĺžiť tento čas, a začala som premýšľať.

Nad jarou a nad tým, kto tasí aké zbrane. Lebo muži za ženami v tomto až tak veľmi nezaostávajú, len tie ich prednosti nie sú až také okaté. Oni majú chlpaté hrude, svalnaté ramená a pevné zadky… Keď sme už pri tom, tak najmä na to posledne menované je pekný pohľad. Vždy sa rada pozriem aj dvakrát. Zakaždým ma zahreje pri srdci.

K peknému zadku sa snažím priradiť si aj tvár. Hoci, pri mojej pamäti na tváre, som rada, že si môžem zapamätať aspoň ten zadok.

Začala som premýšľať, čo budem variť a spomenula som si na jeden môj kuchársky neúspech. Aj keď sa následne ozývali vtipkujúce hlasy, že by som mala chodiť po kanáloch, našťastie ma od ničoho neodradil. Asi preto, že po všetkej kritike v rôznych oblastiach, ktorú som si na svoju adresu už vypočula, ma jedno komplet zhorené menu nemohlo vyviesť z rovnováhy. Rada by som si však spomenula, kto všetko bol vtedy pozvaný…

Varím obyčajne preto, že som zvyknutá, preto, že si niekde prečítam recept, na ktorý dostanem chuť, varila som už aj tak, že som potom musela zhodnotiť, že tú špecialitu mal predsa len pripravovať šéfkuchár. Napriek všetkému, varenie ma v poslednej dobe začalo baviť viac. Mám však chuť variť úplne iné veci, ako kedysi. Dosť ma baví variť to, čo chutí tomu jednému chlapovi, ktorého zatiaľ doma mám (či už navarím s väčším alebo menším úspechom).

Ako rada by som ešte bývala pobudla v posteli, no museli sme vstávať. Zobrala som malého na ruky a ktovie prečo,prišli mi na um slová pesničky, ktoré som možno trochu skomolila:

„Ideme k vám, so srdcom na dlani, s úsmevom v tvári…“

Kostlivci v skriniach

09.11.2012

Nedávno sa mi stala nepríjemná príhoda. Pred časom som sa náhodou stretla s bývalou kolegyňou, staršou pani, ktorá vychovala tri deti a ktorú si inak vážim a mám ju rada. Po tom, čo som sa jej pochválila, že som sa stihla rozviesť, začali sme sa veľmi otvorene baviť o jej prostrednej dcére, ktorá je tiež rozvedená. Rozlúčili sme sa a pár týždňov na to som ju [...]

Ach, tá reklama

07.10.2012

Aj vy ste počuli o tom, že akúkoľvek náročnú úlohu máme pred sebou, musíme na nej nájsť čo najviac pozitívneho a potom sa zvládne ľahšie? Tento prístup sa snažím uplatňovať v každej situácii. Už dávnejšie som pochopila, že trápením sa nad tým, čo všetko ma čaká, si len zbytočne znepríjemňujem vzácne chvíle, ktoré mi bolo umožnené na tomto svete [...]

Sú muži promiskuitnejší ako ženy?

11.09.2012

 To je otázka, ktorá mi nedala nikdy pokoj. Áno, uznávam, že muži sú fyzicky založení trochu inak, majú to ťažšie v tom, že na nich číha oveľa viac príležitostí vzrušiť sa, ako na ženu. Kedysi dávno som čítala, ako to príroda v sexuálnom vzťahu medzi mužom a ženou vymyslela. Prvý sa vzruší muž – pohľadom na ženu. Druhá sa vzruší žena – pohľadom [...]

Dánsko Požiar Kodaň Burza Budova Historická

Historickú budovu burzy v centre Kodane zachvátil požiar, jej veža sa zrútila

16.04.2024 11:07

Na videu miestnych médií bolo vidieť, ako ľudia vynášajú z budovy veľké obrazy, aby ich zachránili pred ohňom. Z budovy šľahali vysoké plamene a k oblohe stúpal hustý dym.

Finančná správa / FS / Kriminalisti /

Akcia Lotus: Finančná správa zaistila deväť áut, dom, chatu i štyri milióny eur

16.04.2024 10:41

Akcia bola zameraná na rizikových a nepoctivých daňovníkov, ktorí obchodovali s dovezenými motorovými vozidlami, tzv. autíčkarov.

Poprad / Tulipány /

Poprad zdobia tisícky tulipánov z Holandska, vykvitli o niekoľko týždňov skôr

16.04.2024 10:33

Len na hlavnom kruhovom objazde v centre vlani v septembri vysadili viac ako 21-tisíc cibuliek. Ďalšie tisícky pribudli na ostatných priestranstvách.

vojna na Ukrajine, delo

Ukrajina má ťažkosti na východe krajiny, nedostatok munície je závažný

16.04.2024 10:10

Už vo svojej analýze z predchádzajúceho dňa ISW upozornil, že Rusko by nedostatok munície mohlo využiť na ovládnutie mesta Časiv Jar.

solnadzlato

O tom, čo ma trápi... o tom, čo ma teší... a o tom, čo sa mi preháňa hlavou...

Štatistiky blogu

Počet článkov: 5
Celková čítanosť: 8687x
Priemerná čítanosť článkov: 1737x

Autor blogu

Kategórie